Golf igen

Just nu har vi mycket tid över, ingen fotboll att titta på och inga träningar för Oliver. Jag har ju fortfarande mitt pluggande och förberedelser inför utvecklingssamtal och mentorsuppdraget, så visst finns det mycket att stå i ändå...                                                           Vi har numera tid för lite mer golf igen, så denna dag blev det Klosterfjordens bana, bara för att det är enkelt och nära.
(null)
(null)
Denna gång blev det de sista nio utslagen, lite variation får det ju bli. Banan blir något annorlunda, vissa hål längre och andra kortare, något mer hinder och så ett korthål till. Spelet är fortfarande varierande, men hittar fler och fler bättre slag för varje runda. Känner mig någorlunda säker nära greenerna och oftast två-puttar.....                                    När vi kom hem igen, visade Johan mig våra grödor, de spirar och växer så fint, kanske att rabarbern är lite liten, vi får se vad som händer.
(null)
(null)
På kvällen blev det mys med ostbricka, även Lovisas goa fröknäke kom fram, snabbt tog de slut, då de var så väldigt goda. 
(null)
Denna dag 2 maj är även vår pappas födelsedag, han skulle ha fyllt 82 år i år. Jag tänker på honom då och då och åker ibland förbi hans grav, men nu är det tyvärr alldeles för längesedan och inte blev det denna dag heller. Jag ger dig en tanke på din dag på detta viss och ska vid ett annat tillfälle ta mig tid att besöka din plats på kyrkogården.             ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 


Kommentera här: