Gympa

Den 16 september tar jag med Willy på gympa med Friskis & Svettis. Det började med gympa och avslutades med hinderbana. 
(null)
Här lägger Willy sin inträdesbiljett i den lilla burken. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Detta var ett mysigt lördagsnöje, så det kan vi göra fler gånger. Willy tyckte att det var kul att hans kompis Anton var där och att hinderbanan var bäst. Efteråt så fick Willy leka i deras lekrum och sedan duschade vi och gjorde oss i ordning.                                                På eftermiddagen var det kalas i Kullavik. Här uppe firade vi Erik som fyllde 15 år. 
(null)
(null)
(null)
(null)
Det blev ett mysigt kalas, med god mat och dryck. På söndagen var det först golf och därefter fotboll. 
(null)
(null)
(null)
(null)
Vi spelade på vår Östra bana och ihop med Örnstedts. Det blev bara nio hål, då vi skulle hinna titta på fotboll också. Vi åkte ut till Dersbovallen och där mötte A-laget Alet. 
(null) 
(null) 
(null) 
(null)
Det blev en tråkig match och det var dåligt tempo. Alet gör första målet och efter en stund kvitterar våran Marcus. Nu tänker vi att vårt lag ska komma igen, men det gör de aldrig. Alet gör tillslut ett mål till och vinner tyvärr matchen med 2-1. Vi är glada över att Marcus gör mål, men det räcker ju inte, det blir ännu en tung förlust.                                                Någon dag senare har jag bestämt mig. Jag ska göra mitt första träningspass på Friskis & Svettis. Har haft ett medlemskap sedan i slutet på december 22, men aldrig fått till det. En kollega har lyckats få med mig och det är jag så tacksam över. Det är alltid lättare att komma iväg om man har stämt träff med någon, är så oerhört tacksam för detta. 
(null)







Kommentera här: