Tomt

Tidigt på morgon begav sig Johan och Michaela i väg till Milano och Zlatan på en liten minitripp. Nu blev det extra tyst och tomt här hemma. Jag plockade och städade lite och strax efter kl 14, gick jag en promenad i regnet, vilket var ganska skönt. Jag hämtade en nyckel hos Catrin till Michan och gick sedan runt korsberga.  (null)
Det blev en lugn eftermiddag för min och Olivers del och närmare kvällen kom mamma ut för att hänga lite med oss. Hon stannade hos oss över natten. Dagen efter blev det lutfisk till lunch, så gott med kryddpeppar och mycket senap till. Det var längesedan jag åt detta, då det inte är Johans favorit direkt. Bra att mamma hade detta hemma och att hon också gillar lutfisk. Oliver fick torsk, tur var det, han var inte heller så förtjust i lutfisken.....
(null)
(null)
Senare denna dag kollade vi på Zlatan på TV, samtidigt som Johan och Michaela kollade på honom in real life.....
(null)
(null)
(null)
Kul att han fick vara med en stund i andra halvlek och vilket jubel det blev då han skulle in. Sedan fortsatte dagarna rusa på. Vi hade utvecklingsdag på tisdagen 7/1 och då var vi på Folkets hus hela dagen och fick både lunch och fika. 
(null)
I denna sal avslutade vi sedan dagen med nätverksgrupp i Utbildning och undervisning.
(null)
Efter en lång och intensiv utvecklingsdag, var det extra skönt att komma hem.....                       På onsdag kväll var Johan och Michan hemma igen och de hade haft en härlig resa. Nu är ordningen återställd och på torsdagen började även Olivers vardag igen, med skolan och likaså min utbildning och resandet till Göteborg. På  fredagen den 10/1 var Michan här hemma och då passade vi på med att fika på hemgjorda Semlor, det är ju så gott, mums mums. 
(null)





Kommentera här: