La Zenia!

Godmorgon i La Zenia!
Lite molnigt, men vad gör väl det.... Först gick vi till affären för att fixa frukost och väl tillbaka i lägenheten gjorde vi i ordning den och därefter tog vi först varsin hutt......
Idag lärde jag mig något nytt. Vi drack varsin jägermeister,  det var riktigt gott. Hur har jag kunnat säga nej till detta tidigare, tänk vad jag missat....
Därefter blev det frukost på altanen...
Det var lite molnigt idag, så vi tog det väldigt lugnt. Åt länge och sedan gick vi bort till de andra tjejerna och där bjöds vi på bubbel uppe på taket, så mysigt....
Därefter bestämde vi oss för att göra lite olika saker. Helena och jag bestämde oss för en promenad ner mot stranden, mycket härligt....
När vi var ute och gick hörde Anna av sig, nu var de sugna på stranden... Det hade börjat klarna upp, så vi vände hemåt och efter en stund var vi alla redo för stranden.......
Vi tog bilarna ner och satte oss i varsin solstol, så härligt...
Till lunchen blev det Paella, väldigt gott!
Här är vi på väg tillbaka till våra solstolar....
Vi hade några härliga timmar på stranden och åkte nöjda hem till lägenheterna igen. Vi slappade och gjorde oss iordning, för att lite senare träffas hos det andra gänget och äta tapas på takterrassen.......
Det blev ett mysigt avslut på en underbar dag. Vi var något trötta så det var verkligen skönt att krypa till sängs....
Medans jag myser i La Zenia, så spelar grabbarna match för seriesegern och jag får vara med en stund via FaceTime, genom både Johan och Michaela .... Så härligt, de vinner matchen och blir därmed seriesegrare och sedan tidigare klara för div. 4:a nästa säsong. Båda våra grabbar spelar, så fantastiskt härligt och en otrolig känsla för dem alla att få vinna serien.....    Grattis!!!!
Kompisgänget är samlat!
 
 

Kommentera här: