Några jag gärna umgås mycket med

Här kommer en blandning av bilder på några  jag gärna umgås mycket med. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Willy hjälper gärna till med att plantera, här gör vi en blomlåda till Felix. Besök hos Johans mamma Erna blir det emellanåt. Denna gång var Michan och Lykke också med oss. 
(null)
Lykke bär en krukväxt, som vi ska ge till Erna. 
(null)
(null)
Här har jag samlat ihop ett gäng för att spela shuffleboard och äta lite mat på O’Learys i Kungsbacka. Vi tittade runt och här fanns även en bowlingbana. Mamma poserar vant med ett bowlingklot. Det bli ingen bowling denna gång. 
(null)
(null)
Vi fick en otroligt mysig kväll ihop med detta gäng Lars, Helena, mamma, Anna och jag. Det var väldigt kul att spela shuffleboard, vilket iaf var första gången för min del. 

Kommentera här: