Ljuvlig morgon!

Tassade upp tidigt, det är så underbart när det är tyst i hela huset. Satte mig en stund i soffan och bara njöt. Tog mig sedan an tvätten och därefter ägnade jag mig åt mitt aktionsforskningsprojekt en liten stund.
Sedan fick jag för mig att fixa till en go brunch, det blev krabbelurer, stekt ägg, smörgås och kaffe/juice.
 
Detta var vår vy idag från vårt köksfönster och se solen kikade fram!
 
En härlig start på en härlig dag, dock ej lika nyttig som igår. Vi passar på med att ta tillvara på helgerna och njuta lite extra, det är mysigt att skämma bort oss och sitta ner tillsammans en längre stund och framför allt ta det lugnt och inte stressa. Vardagarna äter vi var och en
för sig och skynda, skynda är det allt som oftast.
Snart dags för ännu en innebandymatch, denna gång hemma mot Puma.
Vinst med 8-2. De spelade bra och kämpade väl, mycket mer energi i dagens lag.
Eftermiddagen tillbringade vi i Kullavik, för att fira världens finaste Elton. Mycket gott att äta och dricka!
 
 

Kommentera här: