Min dag!

Sång och frukost på sängen av några av mina bästa och en present, mysigt! Härlig start på denna dag, som jag faktiskt delar med min fina tvillingbroder.                           Det var ett par fina vindbyxor, vilka kan behövas vid fotbollsmatcher och kanske under en och annan golfrunda. 
Jag har tagit ledigt för att fira min födelsedag i lugn och ro med min mamma, mormor och svärmor. De är hitbjudna på lunch, vilket blev mycket uppskattat då jag ringde och bjöd dem. Sedan kommer barnen förbi när det passar i deras scheman med jobb och träningar.
Sitter just nu och njuter i soffan med lite kaffe och tidningen, ska snart börja med lunchförberedelserna.
Nu är allt färdigt och gästerna är här. Blommor, vin, choklad och presenter hade de med sig. Det var chutney, ett skärp och en tunika i paketen. Det är ganska kul att fylla år och bli lite uppvaktad. Goa kramar får man också.
Marcus hade med sig ett eget paket, ett duschstångsset innehöll detta. Han har bott hemma några dagar och då använt vår dusch, vilken strilar åt alla håll och läcker både här och där. Vi har pratat om en ny, men inget vi har prioriterat..... Tack Marcus denna var verkligen välbehövlig. 
Fler paket och blommor blev det när nästan alla var samlade. Johan och barnen hade köpt blommor och kläder, regnkappa, shorts och tunika, mycket fint. Jag bjöd på sandkullens lax, potatis, sallad och dryck därtill, sedan tårta och kaffe.
Alla barnen och även Tim var hemma och det betyder så mycket, det är så mysigt att träffas och prata lite.......... Softar i soffan och smuttar på ett glas vitt vin och känner mig så nöjd med min dag.
1 Anonym:

skriven

Stort Grattis min underbart fina syster❤️
Älskar dig ❤️❤️❤️ Kram minsta syster yster

Kommentera här: