Golf golf

Det blir mer och mer golf, bara golf golf så mycket vi hinner och orkar med.  (null)
(null)
(null)
(null)
Johan och jag hade bokat in oss i Grimeton för att gå en golfrunda. När vi är på väg kan jag se att två personer har bokat på sig i vår boll. Nej, det var inte kul, hade jag aldrig trott att någon skulle göra i dessa tider. Men men, hur ska detta bli, helst vill jag åka hem igen. Johan tycker att det är ok, men jag blir väldigt stressad över detta. När vi väl kommer fram och går upp mot tee, ser vi våra medspelare och hejar på dem. De är väldigt trevliga, så det blir en ganska ok runda trots allt. Jag har som vanligt lite varierande spel, men får till ett och annat slag, så det flyter på. Johan spelar riktigt bra och är nöjd med sin runda. Det var inte så farligt att spela med okända, utan det gick väldigt bra. Vi fick en härlig och fin golfupplevelse tillsammans......

Kommentera här: