Tiden går

Dagarna rusar på, ja tiden går verkligen fort. På söndagen 12/1 var det dags för en tidig innebandymatch, men tyvärr var inte Oliver med så länge. Han har sedan första träningen dragits med en muskelsträckning och den gjorde sig påmind ganska fort. Han fick gjort ett mål innan han avbröt matchen och det var ju lite kul i oturen......
(null)
(null)
(null)
Killarna vann tillslut matchen med 8-7 över Halmstad, de gjorde en riktigt bra match. Under veckan dök dessa bilder upp i mitt flöde på Facebook. Min pappa, i sin ungdoms dar, har aldrig sett detta kort tidigare, så det känns något märkligt att se honom, men så kul.....   Det är en grupp på Facebook som heter Varberg Förr och jag tror att det var Annelie Edvinsson som lade till mig i gruppen, tack för detta. 
(null)
(null)
Jag skrållade vidare i flödet och hittade då denna bild på min morfar Viktor, "monarkaren" och "korpengeneralen", väldigt kul att se detta.
(null)
Några kvällar senare, närmare bestämt den 17 januari, så blev det återigen goa räkmackor, mums. 




Kommentera här: