Min dag

Måndag 27 april är det min dag och naturligtvis tvillingbrorsan Lars dag. Vi hade tänkt fira denna 55 årsdag och samtidigt våran Felix 25 år med släkt och vänner, men under rådande omständigheter så blev det inget. Vi får väl se hur det blir längre fram, kanske kan vi istället arrangera något i sommar. Jag har ju likaså de senaste åren varit ledig på födelsedagen och bjudit hem de äldre, mamma, mormor och svärmor Erna, men så blev det ju inte heller, då livet snabbt kan ändra sig. Därmed blev det så att jag arbetade denna dag som vanligt.......
(null)
(null)
Grattis till dig också världens bästa brorsa på vår födelsedag. Att vi blir 55 år kan väl ingen tro och för den delen så är det ju bara en siffra. Men det är väldigt bra och underbart att vi fyller år, så hipp hipp hurra för oss båda två.                                                                                            Jag hade sovmorgon just denna dag, så då hann dagen börja med sång och frukost på sängen. Det var Johan och Oliver som gratulerade mig med choklad och kaffe och macka, tack så mycket. En lite större present hade jag redan fått, inför vår golf på Harabäckens golfbana, en golfvagn......     
(null)
När jag sedan kom till mitt arbete, så gratulerade många barn och personalen mig.  Jag jobbade på som sig bör och sedan åkte jag direkt hem och strax kom Uno förbi med en blomma, från honom och Erna. Stort tack  för de fina blommorna, jag blir så glad över att ni tänker på mig. Många samtal och även sång över telefonen blev det.                                          Dagen efter blev jag glatt överraskad, då mina kolleger gav mig blomster och choklad. Tack, så snällt och gulligt av er att tänka på lilla mig.                                                        (null)     




Kommentera här: