Framflyttad

I dessa tider är inget sig riktigt likt. På fredagskvällen ringde Lars och Helena och nu har Emelie blivit sjuk. Vi skulle åkt iväg på en golfhelg till Äppelgården och firat Lars och mig, men ställer in denna. Jag känner oro för att bli smittad och Helena ville vara hemma med Emelie, samtidigt som restriktionerna är väldigt hårda runt oss, så känns detta som ett bra beslut. Vår golfhelg blir framflyttad till sista helgen i maj, nu håller vi tummarna att vi kommer iväg denna helg. istället.......                   Johan och jag bokar in oss på en golfrunda på Harabäckens golfbana på lördag 25 april och det ska bli kul. När vi kommer dit vill Johan värma upp lite och det får han gärna bara jag slipper. Vi får en underbar runda i det härliga vädret, men som vanligt är min golf inte den bästa, men skam den som ger sig. Några bra slag blev det iaf och en mysig runda. Harabäcken är en ganska tuff bana med några höga punkter att ta sig upp och nedför, men vi kommer säkert tillbaka och spelar en annan gång.....
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
På söndagen bjöd vi spontant hem ungdomarna med respektive på grill. Marcus och Lovisa hade med sig presenter till mig, det blev grödor att odla och hemgjorda fröknäcken, tack så jättemycket. 
(null)
Det var väldigt fint väder, så det blev soffhäng på altanen. Medans vi fixade i ordning maten, så roade sig ungdomarna med MIG och senare fick de även fram vårt kubbspel. 
(null)
(null)
Maten åt vi inne, dagen till ära blev det hamburgare och rotfrukter i ugn och pommes frittes, väldigt gott om jag får säga det själv.                                        Det blev en mycket härlig helg, även om den inte blev som tänkt. Jag är så glad för att vi kunde träffas och umgås med våra ungdomar, då jag mår extra bra när de finns runt omkring mig. Kram och tack för att ni kunde komma hem och fira lite med er mamma. 


Kommentera här: